Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pustepudelko | użytkownik

imię i nazwiskoEliza adres zarejestrowany20.01.2008 @11:06:55 ostatnio na stronie23.08.2014 @22:30:47

1. Satysfakcja nie jest wyznacznikiem poziomu pracy;

2. Moderatorzy decydują o kierunku, w jakim idzie galeria;

3. Akceptując regulamin zgadzasz się na to, co jest w nim zawarte;

4. Digart nie jest i nie musi być stacją docelową dla każdego,
w sieci jest wiele serwisów, spośród których każdy
może wybrać coś dla siebie;

5.* Jako goście, nie wchodzimy komuś do domu i nie sramy
na prawo i lewo, tylko kulturalnie siadamy, rozglądamy się,
jak nie wiemy co robić, to patrzymy, co robi gospodarz i go
ładnie naśladujemy. To nie poddaństwo, ale ogłada.
Srać możemy u siebie.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze2098 posty na forum12

komputer / sprzęt
co na wystawie to i w sklepie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~particulier    13.02.2008 @16:28:31
rozumniem przeciez xD kazdy ma inny gust
~particulier    13.02.2008 @15:23:39
moze sprobuje kiedys ale narazie jakos mi sie tak podoba
~surrrealistyczna    11.02.2008 @21:27:30
w zdjęciu jest coś takiego jak edycja ; ) jak na nie wejdziesz to jest opcja usuń i edyduj. weź zapisz sobie na komputerze to zdjecie ktore pomniejszylam i dodaj je poprostu
~surrrealistyczna    11.02.2008 @21:20:32
o zdjęcie. jest za duże i ciężko się je ogląda..
~Asherinis    11.02.2008 @19:20:05
faktycznie
_______
'All I know sometimes we have to stop
Let our mind take a shape of a drop
Scrumble out of this devolish trap.'
~Asherinis    11.02.2008 @19:15:51
swintuch z niego !
_______
'All I know sometimes we have to stop
Let our mind take a shape of a drop
Scrumble out of this devolish trap.'
~Asherinis    11.02.2008 @19:14:18
no fucktycznie..
_______
'All I know sometimes we have to stop
Let our mind take a shape of a drop
Scrumble out of this devolish trap.'
~Asherinis    11.02.2008 @19:13:39
a to ciekawe.. :D
_______
'All I know sometimes we have to stop
Let our mind take a shape of a drop
Scrumble out of this devolish trap.'
~Asherinis    11.02.2008 @19:10:50
Dziekuje, czyz zdjecie nie wyglada jakby wirowalo? :>
_______
'All I know sometimes we have to stop
Let our mind take a shape of a drop
Scrumble out of this devolish trap.'
~Asherinis    11.02.2008 @17:03:57
Dziekuje, ale uwielbiam wszystko co bliznacze (<płk)
_______
'All I know sometimes we have to stop
Let our mind take a shape of a drop
Scrumble out of this devolish trap.'
~BillySiekiera    11.02.2008 @12:34:36
jasne...jeśli tylko chcesz...miło..
~BillySiekiera    11.02.2008 @12:29:51
tak tylkona faji siedze i ględze... nie mam co zrobić z palcami i ciągle musze pisać cokolwiek gdziekolwiek nie moge po prostu napisac "kotek" musze pisac wiecej niz musze nic na to nie poradze..pozdro i thx/thc:D
~Vampira    11.02.2008 @08:01:40
Fbl czyli co?
~eeek    10.02.2008 @17:11:43
tak jest, Elizo
_______


MOJE WWW: http://www.amfoto.pl

~eeek    10.02.2008 @16:38:05
Dziekuje za pochlebstwo, prosze Pani... i nie jestem zadnym Panem,ok?
_______


MOJE WWW: http://www.amfoto.pl

~insert    10.02.2008 @14:17:05
Czesc,

mozesz zmniejszyc rozdzielczosc pliku graficznego i sprobowac dobrac odpowiedni stopien kompresji pliku jpg, mysle ze po kilku probach znajdziesz odpowiedni kompromis miedzy jakoscia, rozmiarem pliku a rozdzielczoscia

pozdrawiam

p.
~Marlenaa    10.02.2008 @11:33:54
Spoko Ale chce podziękować bo jestem z natury miłą osobą ... :D
~Marlenaa    10.02.2008 @11:31:27
Dzięks

~Vampira    10.02.2008 @11:24:07
Zna mnie Pani? A skąd? Jestem zaintrygowana
~SyDemon    10.02.2008 @00:26:34
Witam, widzialem ze chcesz sie dowiedziec w jaki sposob zmniejszac wage fotek. Wiec mam pierwsze pytanie. Korzystasz z photoshopa ?
_______
Zapraszam do oceniania mojej galerii
~MasterofPuppets    09.02.2008 @20:56:52
Skoro mnie obserwujesz to chba podobają ci się moje prace...
Dziekuje
Również cię będe obserwował... :D
_______
The Horsemen are drawing nearer
On the leather steeds they ride
They have come to take your life
~Marlenaa    09.02.2008 @17:41:21
Dzięki
:D:D:D:D:D:D:D:D
~suddenly    09.02.2008 @09:26:46
dziękuję
_______
bez szablonu i bez wzoru, namiętnie i aż do krwi
~Marlenaa    08.02.2008 @18:28:58
nom... wlasnie czytalam komenty... nie chodzilo mi o to ze jest to moj ukochany mis z ktorym spie czy cos takiego bo nie jestem taka osoba ktora kocha misie i kolor rozowy zrobilam je o tak sobie...
~Marlenaa    08.02.2008 @18:24:06
Oki dzięki ja też Cię poobserwuję kochana
Poprzednia strona 1 ... 13 14 15 16
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt